czwartek, 14 lipca 2011

Feta + arbuz i hity lata :)

Feta i arbuz... to połaczenie nadal budzi kontrowersje wśród tych, którzy jeszcze nie mieli okazji próbować. A wśród tych, którzy próbowali...jest prawdziwym hitem lata. To połączenie składników najbardziej kojarzy mi się z latem, słońcem i lazurową wodą :) Dziś przedstawiam swoją wersję sałatki w postaci minikoreczków. Ta sezonowa przekąska z powodzeniem wyparła wszelkie batoniki, czipsy i czekoladki. Wspaniała na letnie przyjęcie w ogrodzie! Prosta, smaczna i....nadal kontrowersyjna ;)



Minikoreczki z arbuza i sera feta
(pomysł: Sweet & Salty)

- arbuz pokrojony w kosteczkę,
- kosteczki sera feta,
- listki bazylii

Kosteczki składników nasunąć na wykałaczki. Gotowe :)


Tak sobie myślę, że następnym razem zamiast fety użyję serka koziego, mmm... :)

18 komentarzy:

  1. Uwielbiam to połączenie! Swego czasu to było jedno ze smaczniejszych odkryć, teraz należy do najbardziej ulubionych letnich sałatek:)
    Fantastyczny pomysł na wersję "koreczkową"!
    Pozdrawiam Cię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne polaczenie:) lubie takie smaki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. witaj!!!! :) polaczenie godne uwagi..i wiesz ze moze masz racje by zamiast fety dac kozi...wtedy arbuz bylby bardziej podkrecony:)

    a tak w ogole, to lubie takie dania..szybkie i efektowne:D

    Sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ivonko, pycha bez dwóch zdań! A postaci koreczków wciągająca pycha;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się, że to świetne połączenie. Fajne takie koreczki :) Ja wkrótce na blogu będę miała sałatkę m.in. z arbuzem i fetą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie wciąż bardzo kontrowersyjne ale jak ser wędzony pasuje do grejpfuta i smakuje wyśmienicie to i to połączenie koniecznie wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądają świetnie :) nie wiem tylko, czy zdobyłabym się na takie połączenie smaków :) ale ciekawi mnie, jak to smakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. próbowałam zwyczajnie, skubiąc widelcem fetę i wciskając obok arbuza. Faktycznie smaczne polączenie. Pomysł na kolejnego letniego grilla jak najbardziej podchwycony :) dzieki za inspirejszyn ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. słodko słone.. ciekawie się zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają bardzo apetycznie. Nie wiem,czy wiesz, ale w Syrii bardzo chętnie ludzie jedzą arbuza ze słonym serem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oooo, cudo, wykorzystam w bento jak wrócę z urlopu!!!

    Monika
    www.bentopopolsku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam okazję kiedyś ich próbować i faktycznie bardzo ciekawy i oryginalny smak

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę koniecznie spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  14. To się naprawdę fajnie zgrywa smakowo, a te kontrastowe kolory... mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oooo, u mnie, ma blogu jest bardzo podobnie. Uwielbiam to połączenie:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zastanawiałam się własnie z czym by fajnie połączyć arbuza do koreczków-mam odpowiedź:) Wyglądają ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Za to połączenie wyróżniłam Cię we wpisie o ulubionych blogach Włącz się do zabawy, wybierz swoje ulubione blogi i napisz 7 rzeczy o sobie:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pychota. Orzeźwiająco :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...